شبیه‌سازی حمله هوایی به تاسيسات هسته‌ای ايران 
اسرائيل دينفس مطرح کرد
پایگاه اینترنتی صهیونیستی «اسرائیل دینفس» با اشاره به رزمایش مشترک جنگنده های رژیم صهیونیستی و یونانی مدعی شد در این رزمایش حمله هوایی به تاسیسات هسته ای ایران شبیه سازی شده بود.
تعداد نظرات: ۸
حمزه ج
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
ان شاءالله اگه خدا بخواد بعد ظهور حضرت مهدی با لشکر پرچم داران سیاه خراسانی و یمانی و به رهبری حضرت قائم وعده قرآن در مورد اسرائیل عملی خواهد شد--متن آیات به این شرح است: «و قضینا الی بنی اسرائیل فی الکتاب لتفسدن فی الارض مرتین و لتعلن علوا کبیرا* فاذا جاء وعد اولیهما بعثنا علیکم عبادا لنا اولی بأس شدید فجاسوا خلال الدیار و کان وعدا مفعولا* ثم رددنا لکم الکرة علیهم و امددناکم باموال و بنین وجعلناکم اکثر نفیرا* ان احسنتم احسنتم لانفسکم و ان اسأتم فلها فاذا جاء وعد الاخرة لیسوؤا وجوهکم و لیدخلوا المسجد کما دخلوه اول مرة و لیتبروا ما علوا تتبیرا* عسی ربکم ان یرحمکم و ان عدتم عدنا و جعلنا جهنم للکافرین حصیرا؛
حمزه ج
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
ترجمه و ادامه مطلب قبلیم:و به بنی اسرائیل در آن کتاب اعلام کردیم که بی گمان دو بار در زمین فساد می کنید و به طغیان بزرگی دست می زنید. پس آنگاه که وعده اولین آن دو فرا رسد، بندگانی از خود را که جنگاورانی نیرومندند بر شما برانگیزیم تا (برای تعقیب شما) داخل خانه ها را جست و جو کنند و این وعده انجام شدنی است. آنگاه دوباره غلبه بر آنها را به شما باز می گردانیم و شما را به اموال و پسران یاری می دهیم و تعداد نفرات شما را می افزاییم. (حال) اگر نیکی کنید، به خود نیکی کرده اید و اگر بدی کنید، به خود بد کرده اید، پس وقتی وعده (کیفر) بعدی فرا رسد (چنان بر شما بتازند) که از اندوه صورتتان را زشت گردانند و وارد مسجد (الاقصی) شوند، چنان که بار اول داخل شده بودند و به هرچه دست یابند یکسره آن را نابود کنند.
حمزه ج
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
ادامه: (در صورتی که توبه کنید) امید است که پروردگارتان به شما رحم کند، و اگر (به فساد) بازگردید ما نیز باز می گردیم و دوزخ را برای کافران زندان قرار داده ایم.» (اسراء/ 4-8)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
زرشک...
شتر در خواب بیند پنبه دانه...
خبرگزاری دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
مرگ بر اسراییل
گمنام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
اولا که غلط می کنید...دوم دوران بزن دررو تمام شده
امام خامنه ای (مدظلله العالی)
م ح س ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
فقط شتری مثل اسراییل در خواب بیند............
آرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
چطوری هواپیماهاشون میخوان سوخت بگیرن؟ مگر از عربستان و ترکیه مستقیم بلند شن که امکان نداره...ثانیا عکستون قدیمیه دوباره گذاشتین الان استراتژی دیگه این نیست... ثالثا رژیم جعلی که در جنک با حماس گند زده چطور میخواد با یک ابر امپراطوری در خاور میانه بجنگه آخه!!! ایران کافی یه اشاره کنه... حرف سردار صفوی یادم نمیره که فرمودند میریم از بیرجند شرقی ترین نقطه ایران اسراییل رو میزنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار